3.132 docents formats
50€
Propera convocatòria del 3 al 24 de maig de 2021
30 hores
100 % en línia
Tutoritzat per Nohemí Rodríguez
Reconegut Departament Educació
Convocatòries obertes fins juliol
30 hores
100 % en línia
Tutoritzat per Nohemí Rodríguez
Reconegut Departament Educació
Convocatòries obertes fins juliol
L’objectiu principal d’aquest curs és apropar els docents a la metodologia Montessori. Durant el curs es donaran a conèixer els principis bàsics i les característiques d’aquesta metodologia i reflexionarem sobre els seus avantatges, tant per educació infantil com per educació primària.
Es donaran pautes per a l’organització de l’aula basada en la metodologia Montessori i també es farà una aproximació als continguts i als materials propis del mètode.
A través del marc teòric i de diferents recursos i activitats, els docents obtindran eines per iniciar la pràctica d’aquesta metodologia a l’aula.
Conèixer les característiques i els principis de la metodologia Montessori.
Conèixer les diferències entre la metodologia Montessori i el sistema tradicional.
Apropar-te a l’organització de l’aula, als continguts i als materials propis d’aquesta metodologia.
Eines i recursos per poder iniciar la pràctica de la metodologia Montessori a l’aula.
Formar-te per utilitzar aquest mètode a l’aula.
Mòdul 1. Conceptes bàsics de la metodologia Montessori
Maria Montessori
Etapes del desenvolupament
Principis didàctics
Principis bàsics de la metodologia Montessori
Educació especial
Mòdul 2. Aplicació de la metodologia Montessori
Elements de la metodologia
Pla d’estudis
Àrees de la metodologia Montessori
Organització de l’espai
Mòdul 3. Posada en pràctica
El joc: Característiques - Tipus de joc - Socialització a través del joc
El guia Montessori
Materials Montessori
Resolució de conflictes: Estratègies Montessori per a la resolució de conflictes
Maria Jesús
Ha estat molt enriquidor i m'ha ajudat molt a conèixer més sobre aquest mètode. Ha estat un curs ple de recursos i idees per aplicar a l'escola. Vull donar les gràcies a la tutora Nohemí per la seva ajuda quan l'he necessitat i per la seva ensenyança sobre aquest mètode. Perquè m'ha ampliat més la visió i apropar més a la filosofia de Maria Montessori. Gràcies també a les companyes per haver compartit les seves experiències, que també s'aprenen... Gràcies també a SOMDOCENTS per existir i oferir cursos tan enriquidors, amens, res feixucs i fàcils d'accedir-hi. BON ESTIU A TOT EL COLECTIU!!! BONES VACANCES!!!
Miriam marhuenda calero
M'ha agradat molt conèixer aquesta web de cursos on-line, i el curs de Montessori ha sigut molt interessant! Tornaré a fer un altre curs aviat!
Monica Repilado Ramos
Estic molt contenta d’haver pogut fer aquest curs, la veritat és que he après coses que no sabia sobre el mètode Montessori, la gestió del curs molt bé i la tutora Nohemí molt ràpida en contestar dubtes.
Ana Martin
No havia fet cap curs en SomDocents i l'experiència ha, sigut molt bona. Un tracte molt proper per part de la tutora i uns manuals per fer el curs molt clars i entenedors. Gràcies per tot i Bon Nadal!
Itziar
He après molt amb aquest curset i la tutora molt bona.
Sonia gallardo perez
Un curs on he pogut combinar la part teòrica i la pràctica. Molt satisfeta, ara ja conec millor de què tracta la metodologia Montessori.